“Estàs present a la meva vida, justament la teva absència fa que et senti aprop des de la distància. Pot semblar una antítesi, una contradicció, però ho sento així… Quan no hi ets penso en tu, et recordo mentres al mateix temps traspasso tota mena de emocions a través del meu atlas, mapa transpersonal corporal-emocional. Et sento al meu costat travessant un poderós i punyent silenci, des d’on t’envio el meu amor des de qualsevol de les muntanyes des de les quals et sento, t’acarono i em connecto amb la teva ànima. Si hi ets amb mí en temps present, aparició corpória, gaudeixo inmensament de la teva companyia, de la teva escalfor, del teu cos, de la teva feminitat, de la teva bellesa, de la teva tendresa, de la teva passió per la vida. Només puc agrair a la vida el poder haver compartit tantes coses d’una manera tant íntima i tant sensible i delicada.”

