Silenci,

distància,

et sento lluny.

Fredor,

tristesa,

melancolia,

dolor punyent,

absurda realitat

sense cap sentit.

Remors amargs

amb sabor de mar,

udols ferits del cor.

Traició,

falsedat,

amor prohibit,

secrets

de passions ocultes,

amor fruit

d’amagada cambra.

Negra i perduda

ànima fosca.

Eròtics suspirs

d’ultratomba.

Cos maleït

esperant petons,

amor i escalfor.

Ment pertorbada

pel teu record,

per la petja deixada

de les teves mans

acaronant

les fronteres

del meu cos,

per la teva efesta boca

cremant-me tot el que

abastava, conqueria.

Tu m’has aixecat

del meu mefístic somni.

He quedat talment

cegat per la teva

fosca llum tòxica.

Mort d’amor

pel verí expolsat

dels teus negres mugrons,

begut com antídot

de l’apatia que m’acompanya,

nit i dia.

Vull morir d’amor,

vull morir ofegat

pels teus braços,

sentint com la meva

vital calor marxa

suaument

perdent-se en un idíl•lic

amor perdut

clavat a foc

a les meves entranyes.

