Hola company@s.
Des de la Biblio del Raval ja us espero i estic també ja atent en els senyals que em depara una tarda diferent. De vegades canviar rutines i desaires (no ha estat un bon matí), ja sigui amb els quals topes o que t’han sorgit sense opció d’elecció, és una oportunitat per veure com ens trobem i en quin punt tenim els nostres radars interns. En fi, per posar en marxa la màquina d’autodetecció i d’exploració personal. El Raval sempre s’ofereix com un barri replet de molts d’aquests senyals externs i que conviden o que interactuen amb un. Aquest és un punt interessant des del que observar-me. Ara que m’implico en aquesta autobservació, esdevenen els molts i grans records que tinc en aquest racó de antiguitat que sempre ha conreat infinitat de memòries i canvis històrics. Quantes d’aquestes històries es desprenen en aquests aires milenaris, i quantes traspassen les nostres pells transformant les nostres vivències!! Rodejat de biblioteques (la de Catalunya també és en aquest pati del qual m’arriba el seu aroma) i d’un cosmopolitisme no només ètnic, m’omplen els desitjos de coneixement i de gestos que contagien els diàlegs eterns que sempre hi haurà retornat a l’ésser humà en la seva concepció més àmplia del Ser. Brindo per un barri etern… que no l’esborrin…
Ja em veieu: disposat a sentir, escoltar, navegar, observar i a compartir. Per aquí i pensant en el nostre grup, em vénen pensaments i sentiments molt essencials, i em sento un privilegiat de poder compartir en aquest grup i en sentir-vos a través d’aquests missatges tant poderosos que ens estem regalant. Juanjo, preciós el teu si fossis!!!! Quina sensibilitat, millor dit, quina capacitat sensitiva de la qual no podràs desprendre’t mai, tot i els anys passats, en els quals la teva saviesa i poder de la paraula compensen els anys i dols atravessats, a ben segur, en les dolces travessies de la vida… Voldria que me la llegissis per sentir el teu so melangiós i vivencial de les teves pròpies sensacions auditives i poder compartir sensibilitats que ens poden acompanyar vivencialment entre tots. Aquestes són un regal, i n’estic molt agrait de poder-les viure com a lector, company i aprenent d’escriptor. Gràcies Juanjo. Ho comentem en breu, si és que ja hauries llegit (ho desconec a hores d’ara) en breu, d’aquí unes hores.
