Autor

Si jo fos esperit, m’agradaria voltar entre totes les meves ànimes amigues, insuflant els aires que de vegades ens manquen. Si jo fos esperit, m’agradaria inspirar les bones idees que ens condueixen als bons presagis, a la bona confiança en un mateix, i a les bones confiances en el gènere humà. Si jo fos esperit, m’agradaria mirar als altres amb la millor versió possible dels meus propis ulls per tal de generar un corrent d’aires infinits, com a neurotransmissors que inundin les zones sinàptiques i connecti les para i les simpàtiques.  Si jo fos esperit, m’agradaria transmetre aires diferents i colpidors a mi mateix en moments de dubte o de patiment. Si jo fos esperit, m’agradaria poder veure’m des de dalt d’aquell turó des del qual m’hi trobo tant a gust. Si jo fos esperit, m’agradaria veure’m en un present allunyat dels passats dubitatius i acostant-me poc a poc als futurs desitjats, sense els clamors de les necessitats.  Si jo fos esperit, m’agradaria rodejar-me de totes les clarors entre de les ànimes circumdants que sempre he estat vorejant entre les corbes de llum o sacsejades d’ombra. Sempre vorejant els espais limítrofes que sempre es reconeixen com a raigs de llum, entre els clars de bosc dels nostres interiors.

 

Si jo fos un bri de llum que m’il·luminés, m’agradaria trobar el racó essencial de la paraula més adequada per enfortir el verb d’un vers que m’impliqui, que descobreixi els secrets de les deus de les meves pròpies essències i que cultivi la millor versió de mi mateix mentre aprenc a seguir creixent.

